Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Little-Sunshine
Diary Mustache Linkies Credit



I'll wait for you !
Friday, 9 March 2012 | 0 comments

Romantik gila~

Hye & assalamualaikum. Aisya boring gila dok kat rumah ni ,dahla cuti seminggu plak tu.Adoi dah cuti keja bangun lambat je kan? Okay fisrtly aisya nk ucap thx kat kawan kawan yg tlong aisya kat skolah haritu okay.Tentang tajuk besar kat atas tu macam bodoh lagi kan hihihi.Ada sorang mamat kat sekolah tu, Aisya minat & suka sangat kat dia tu,tapi Aisya takut dya tak suka kat aisya.Tapi baru 2 ni Aisya dengaq dya suka kat Aisya,mcam tak caya pun ada jugak ,mungkin allah dgq doa aisya kot.hihihi.Tapi setaip kali Aisya jumpak ngan dya ,dya macam nampak ka tak nampak Aisya ni .Masa tu aisya dah mula sedih Aisya terfikir macam ni (betul ka mamat tu suka kat aq huh?atau ada org yg nk main2 kan perasaan aq ni ).pada masa tu jugak kawan aisya kata macam ni
~takpalah jangan putus asa nnti mungkin dya akan terima hang punya~
yang tu la membuatkan aisya terharu (ayat cam bangang).Okay habis dah cita pasai mamat tu ,sekarang ni tentang mamat tu . Hahaha nk tergelak Aisya bila ingat tentang satu cita ni .Ada sorang budak ni dya tanya Aisya dok wat apa ni ?Aisya pun jawab la blogging.lepastu dya tanya blogging??blogging tu apa erk?Aisya kata la on9 diari .budak tu kats on9 diari tu apa ?? pastu budak tu terus off9 .hahahah kecian gila kat budak tu kan ~~~


#okay la aisya  penat dah ni dok perah otak 
bye bye anyeong !

Older Post | Newer Post