Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Little-Sunshine
Diary Mustache Linkies Credit



The boring day~
Saturday, 10 March 2012 | 0 comments

Hye dan assalamualaikum .Aisya boring gila dok kat rumah so kalau kat rumah Aisya mesti akan melekat kat laptop sepanjang hari dalam bilik.Sebenarnya Aisya tak adalah cita yg menarik sgt nk cita kat semua org.Tadi Aisya pi kenduri khawin kat kawasan pejiranan tadi.Aisya tak suka sangat pi kenduri ni sebab ramai orang,bising,sesak dan banyak lagi la la yang Aisya tak suka .Disebabkan mak Aisya tak masak kat rumah terpaksa la pi jugak tadi.Aisya terkejut tadi Aisya terjumpak _____ Aisya kat situ .Aisya mmg tak suka kat dya dah sebab dya main kan perasaan Aisya.Dya janji bagai tu la ni la,tapi hampeh sama ja ngan lelaki lein .Aisya nk makan tak senang nk buat tu la ni la pun payah sebab dya dok tgk mcam Aisya ni puntianak bagi dya tu.

Aisya sedih gila sebab tak boleh pi perpustakaan awam hari ni sebab Aisya dah janji ngan kekawan nk pi perpustakaan ,lepastu mak Aisya tak kasi pergi pulak sebab tadak transpot.Takkan nk tumpang jiran kot nk pi perpustakaan tu ka.Walau apa pun aisya nk mintak maaf sangat sebab tak dapat tunaikan janji kat depa semua tu .Aisya mintak  maaf sebab tak dapat ikut sekali korang pi perpustakaan tu okay .

bye bye anyeong!!





Older Post | Newer Post