Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Little-Sunshine
Diary Mustache Linkies Credit



UNTUK KAWAN AKU
Monday, 31 October 2011 | 1 comments
            

we'll be a best friend

Aq nk ucapkan teriman kasih kat kawan aq kerana anggap aq nieyh sebagai best fwend.Aq ingat aq nieyh mmg dah x layak nk kwan ngan ampa sbb munkin aq ni GEGEH ,,,GEDIK LA dan lain2.....tapii skrang aq nk ucap kan sekali lagi kat ampa semua iaitu terima kasih dan MAAFKAN AQ sbb byk meninggung perasaan ampa semua la bukan untuk geng kamsa ja tapi untuk semua org yg sudi nk kawan ngan aq nieyh...
untuk my bestfwend :
1.AZWANIE
2.IZZAH
3.AINAA
4.ADILLA
5.CAMELIA.
6.AINNUR
skng nieyh aq gila sedeyh sbb kita dah nak berpisah dah tpi aq nk sgt kita dok dalam sk yg sama pada taun depan ......    

ok lah aq dah penat menulis bukan sbb aq x ikhlas tau







Older Post | Newer Post